
Afgelopen zondag 7 juni was het zover, onze lentefair! Deze keer op onze eigen boerderij aan de Schaalbergerweg 10. Dat doen we omdat we graag laten zien hoe we onze producten met liefde zelf opkweken.
Van zaadje tot kiempje tot plant.
We gaven rondleidingen over onze akker en door de bloementuin. En we lieten zien met welk materiaal we werken. Ook hadden we weer andere lokale ondernemers uitgenodigd die met hun kraampje aanwezig waren. Ze verkochten onder andere kunst, thee, taartjes en sierraden.
Zelf verkochten we biologisch plantgoed en zaadjes van allerlei groente en bloemen. Ook verkochten we cadeaubonnen voor de bloemenpluktuin en ons kraampje. Een super leuk cadeau!
Ondanks alle wind en regen was het een super leuke dag voor jong en oud! We hebben mooie tenten opgezet, dus gelukkig stonden we droog.
Iedereen die aanwezig was, ontzettend bedankt en graag tot de volgende fair of bij ons kraampje!




